jag luktar räka. det luktar äckligt.

Den 2012-07-04 klockan 02:05:09

Idag fick jag oväntat besök på jobbet, då blev jag såhär glad! (Och nej vadå, jag ser inte alls trög ut)

Som ni kanske redan förstått så är Sannas lillasyster Lina här och är gullig för tillfället, vilket är fint. Men idag mådde jag dåligt och ikväll jobbade jag, så jag har inte varit med och kalasat något idag. Jag har däremot kommit på att de saker som jag tänker mest på jobbet är:

1. Vad i helskotta sa han och vad betyder det?
2. Avskyr barn som leker med ljus. Avskyr att byta ljus när barn har lekt med dem.
3. Tappaintetappaintetappainte.
4. Jag är hungrig.
5. LOL.

Nu ska jag äta en ostmacka, för Lina hade med sig ost(L)(L)(L). Vi fick dock låna en hyvel av grannen för vi hade ingen sådan.
Sedan ska jag bygga en båt. Skoja, jag ska sova eller något. Jag luktar äckligt. Jag är kladdig. Mysigt. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0