akkurat nå.

Den 2012-06-11 klockan 16:07:01

Idag är det måndag här i Bodö. Sanna jobbar och Elisabeth skolar eller något, så jag är ensam hemma. Det tyckte jag var lite trist, så jag gav mig ut på en långpromenad (=terrängvandring i den här staden) med Sannas kamera och himmel och pannkaka vad jag älskar den här naturen!!! Måste verkligen hålla mig i skinnet för att inte lägga ut en miljard bergbilder här, men jag antar att ni redan är trötta på dem och vi har varit här i typ tre dagar så jag ska lugna mig. Drog i alla fall en liten chillerill på en klippa innan jag promenerade hem igen.
Nu dricker jag kaffe och ritar en skattkarta, eftersom jag och Sanna byter av varandra på restaurangen så måste jag lägga ut nyckeln, men vi tyckte det vore roligare om jag lägger ut en karta till nyckeln och så får hon go-search. Hoppas hon hittar den, annars kommer hon vara tvungen att sitta ute och pilla navel tills dess att jag slutar i natt. Och det vore ju kanske inte sådär superkul för henne.
Nu ska jag se Youth in Revolt, äta middag och powernapa innan jag börjar jobba klockan sju. Hörez.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0