Impuls ok.

Den 2012-06-21 klockan 16:42:00
ÖJ JAG SKA TILL EMMABODA!
Emmabodafestivalen för er obildade människor. Okej jag var en obildad ungdom fram tills typ en vecka sedan men nu har jag kirrat biljett så jag ska tydligen dit. Vad det nu än är. Heheh.

Nej det är en Trästocksaktig fyradagarsfestival med bara en massa indieband, som ligger i Småland! Har aldrig varit där och jagärsådärjäääättetaggadpåattsovaitältochskrikaochätalangosmedrandomfolk. Åh så sjukt nice.
 
Detta betyder dock att jag enbart kommer vara hemma fem dagar innan jag drar iväg igen,
då Emmaboda börjar den 25e.
Amen det känns bara fetttttttt (som Agnes skulle ha sagt)
 
 
Aaaaawww yeeaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0