Jag har anlänt.

Den 2012-06-14 klockan 20:06:12
Jag bekräftar allt som Sanna och Agnes sagt om lägenheten. Vårt place är såå NICE.Och snart flyttar Elisabeth ut  och då äger vi hela boendet! 

Gårdagens händelser flöt på i denna ordning: Efter att en viss Lovisa överraskade mig på skellefteå bussstation strax före tio med att hoppa ut ur bilen och springa in i min famn och ge mig en dikt på lapp som hon skrivit själv, vilket gjorde mig jätteglad, satt jag snart på bodö bussen. Du är fin Lovisa.  

 Under de första timmarna av resan var jag lycklig över mitt överflöd av ensam chilltime, satt och läste, lyssna på musik och käkade kyckling sandwiches. Den sista timmen hade jag ont i skinkorna, var illamående och irriterad över mina alltför långa ben. Fin kontrast som uppenbarade sig efter nio timmar. Sanna satt fint på busshållplatsen och väntade på mig då jag klev av och tillsammans gick vi till lägenheten med väskor och cykel och andades in den  norska luften. Alla cyklar här i Bodö, och inte lugnt heller. Träffade snart en glad Agnes som cyklade till jobbet på vägen och klev till sist in i det himmelska människoboet
(jämfört med det jag hade sett på bild och förberett mig att leva i).
Jag kan fortfarande inte fatta att jag är här! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0