Kedjan hoppar i en stad där alla cyklar

Den 2012-06-14 klockan 22:28:11
Vad ska man ta sig till när cykelkedjan lackar ur? Hitta en trevlig typ som kan med cyklar och bjuda den på gofika. Cykel måste man ju ha här, he gå int annars. Nu nämner jag ordet cykel(och ännu en gång) för sista gången,CYYKKEEL. Såja, ute ur mitt system.
Det kändes konstigt att fixa kedjan och kliva på ehm.. det tvåhjuliga färdredskapet igen direkt efter att ha ramlat och rivit upp ett hål i byxan, eftersom man är van vid att sånt händer då man är nio år eller tolv för då får man ligga och gråta eller sura ett tag, men jag är en stor flicka nu. Och det är Agnes och Sanna också, så dom blev inringda på sin lediga dag från jobbet och tjänar sedlar ikväll, som stora flickor gör. Hoppas de får dricks för vi behöver införskaffa köksprylar när Elisabeth far och tar allt sånt med sig.
Hur som haver är jag ensam i boet och låter mina kroppsoldater reparera såret, vilket känns skönt. 
Dessutom kunde det inte varit en mer passande dag att riva upp knäet på, i och med att jag är ledig och kan plåstra om det i lugn och ro,
så jag är nog nöjd med tillvaron ändå.


Imorse var jag glatt ovetandes om vilken olycka dagen hade förberett åt mig

 Nu är jag härdad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0