Det är kockarnas fel

Den 2012-06-13 klockan 21:56:20
Igår började fritösen brinna på jobbet.
KAOS.
Alla kockar hade gått hem och kvar var vi fyra brudar. Och jag upprepar, KAOS!
Alla norskor sprang runt och skrek och ringde brannkåren medans jag gled runt och fascinerades av de enmeters höga flammorna och den tjocka svarta röken. Lukten tog över och hela hörnet blev rökskadat. Jag tyckte det var ganska coolt faktiskt.
Det roligaste var att ute på uteserveringen satt hela brandkåren och söp.
Så de fick, lulliga som de var, rädda vår kväll genom att vingla in i köket och vrida av gasen och slå av strömmen. Piece of cake tyckte de medans alla brudarna överöste dem med tackord och jag-ska-döpa-mina-barn-efter-dig-er-tack-så-mycket. Heheh Stine hade puls i timmar efteråt.
Kaoooznight, but I liiiiike it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0