NORGE PÅ TORSDAG, bitches

Den 2012-06-05 klockan 23:05:35
Idag är det tisdag och jag och Agnes drar till Bodö på torsdag. På TORSDAG. Jag försöker få kontroll över allt som som ska med, men hur packar man för sex veckor? Enligt långsiktsdiagnosen ska det vara kallt och molnigt, nice. Sommaren kan bli kall i Norge, men den verkar ju fasen bli kall här också. Jag packar iaf fleecetröjan, regnstället och långkallingar och förbereder mig för rinnande mascara.
Bussen går klockan tio på morgonen och vi kommer komma fram till staden vi lämnar Sverige för tjugo över sju på kvällen. Det är alltså nio timmar buss. Soft ju. Med varsin resväska, MAAAAT och två cyklar. Hoppas busschaffisen är gullig och bjuder på Riesen.
Ett norskt fjäll och två svenska tjejer (som gillar fjädrar och eyeliner). Hehe detta blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0