4 done, 2 to go.

Den 2012-07-05 klockan 14:09:00
Två veckor kvar i Norge. He_Re_Gu.
Två veckor är ingenting. Fast det är ju ändå två veckor. Hm. Det känns konstigt att vi ska åka hem, har som inte haft det i åtanke förrän nu men nu har som steken vänts, och istället för att räkna hur länge vi har varit här så har jag börjat räkna hur länge vi har kvar. Konstigt.
Annars är det en bra dag idag, för Hanna och Julia kommer på besök ikväll!!! Det hela är fett oplanerat och jag fattar inte hur vi ska få ihop allt eftersom vi alla jobbar hela helgen, men det ska nog gå bra. Jag är bara så glad för att jag ska få träffa dem=D=D=D=D=D=DD=D=D=D. Ehm. Ja.
Jag är rätt trött. Vi hörz, hejz.
 
(Här skulle det ha varit en bild, men det gick inte att ladda upp. Så ni får föreställa er en själva, med valfritt motiv.)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0