saltvatten

Den 2012-07-09 klockan 03:07:37
Lugnet efter stormen ägde rum idag. Vi är nu tillbaka till tre bruttor och den dagliga standardrytmen har återkommit i boet. Dock kommer man ju sakna kalabaliken ni medförde Julia och Hanna
så tack för en vrickad och rolig helg!
 
Fina tjejjor.
 
Jag är hur som helst bruuun nu, eftersom tänderna och ögonvitorna syns tydligare än förra veckan, en framskridande process jag gärna vill utveckla så när jag steg upp denna soliga söndagsmorgon tog jag med frukosten ut på verandan och stekte och frossade. Sen fick jag ett städrus och rengjorde litegrann innan jag väckte Agnes ur hennes tre timmars långa skönhetssömn för att vi skulle för fasiken ta och bada idag.  
Så vi pumpade cyklarna och drog till stranden.
Fast ni får int se stranden, bara vattenlivet under stranden å låt mej ba sej dej att he va kallt å salt og sköönt å he e allt du treng og vete så spör mej ikke om någe mer för je husk ikke. Nu vart det norrländska och norska samtidigt, hängde du med får du en Egonballong.
Kämpe flink! Ok, jag ska uppenbarligen gå och lägga mig nu. Godnatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0