Trivs, ok.

Den 2012-07-09 klockan 22:54:53
Sitter i soffan under ungefär 18 täcken i någon annans kläder och äter vattenmelon (som självklart är köpt på tillbud). Jag hade nästan glömt bort känslan av att vara helt ensam. Känns helt koseligt.
 
Har jobbat snart en vecka i sträck nästan 10 timmar varje dag och det känns i kroppen. Har nött upp mina byxor, fått grymma biceps av alla statisk fullpackad-bricka-träning och kan numera cykla hur långt som helst utan att börja löka.
På tal om fordon så har jag åkt med något motordrivet (sedan bussen släppte av oss för fem veckor sedan) endast två gånger! En gång när vi fick åka gratis med en taxi för att vi var söta och en gång när en kock körde hem mig mitt i natten. TVÅ gånger. Och det funkar hur bra som helst att cykla hela tidn. Vi cyklar fem kilometer på en kvart, och den milen vi cyklar varje dag känns som en fis i rymden.
Jag menar, i fredags cyklade Agge en mil för att hämta lite eyeliner och ett annat linne.
 
Men livet är så fantastisk här uppe. Usch jag vill faktiskt inte hem. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0