de där som lagar mat.

Den 2012-06-30 klockan 15:22:01
Först och främst vill jag bara klargöra en sak, när jag eller Sanna berättar om kockarna på vårat jobb så ska ni inte föreställa er tjocka och skrockande gamla män, utan pojkar födda på 90-talet. Och säkert 80-talet, eftersom alla är så jäkla mycket äldre än vad man tror. Då vet ni.
 
Jag tänkte i alla fall tillägna detta inlägg till dem, för de är så fantastiska. Trots att man måste se upp för att de ibland får för sig att börja peppra stekta potatisar på en eller plocka upp och vända en uppochner när man minst anar det, så finns de alltid där till ens hjälp när man är i behov av aioli eller en extra Ferske Reker. De är så himla roliga och fina så jag vill bara krama om dem och ta med dem hem i en liten burk. Puss på er pojkar.
 
Alltså okej vad fasen ska det här föreställa men jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0