fiskmacka i plural.

Den 2012-06-15 klockan 18:22:24

Denna bloggs första webcambild. Ber om ursäkt för det, kommer ej att hända igen.
Jag äter i alla fall mackor med makrill för att fylla på med energi. Om tolv minuter ska jag cykla till stan, jag börjar jobba klockan sju. Både Sanna och Pone har jobbat hela dagen, hann träffa dem i typ fem minuter i morse eftersom de drog i samband med att jag klev upp.
Jag hoppas att Sanna får stanna och jobba på restaurangen ikväll för det var så kul att jobba med henne igår!!!

Nu upptäckte jag att Elisabeth står i duschen, jag hoppas verkligen att hon snart är klar så att jag hinner borsta tänderna innan jag drar. Lukta makrill i munnen=ingen dricks. Screw that. Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0