Fredag, fläskläpp och fulla gubbar.

Den 2012-06-30 klockan 06:14:22
Idag fick jag ansvara för att stänga hela restaurangen, vilket innebär räkna pengar i kassorna, låsa kassaskåp och massa andra viktiga saker som man inte borde få göra efter tolfte dagen. Dom litar på mig och tycker jag e flink, merci beaucoup!
Sen kom Sanna till Egon och överraskade mig med ett nyp i skjärten och en minut senare hade jag misshandlat mitt ansikte. Agnes nöp mig också i skjärten igår och det resulterade i att mitt knäsår körde in i bordskanten. Bloood. Jag börjar se ett mönster här.
De försöker döda mig långsamt.

Så jag lurade kocken Ashlack( ja, han heter så på riktigt) att jag hade gjort en snabb botoxbehandling under min rast som blev misslyckad och att han fick tycka att det var fult om man han ville. Han skrattade, det gjorde jag med
sen fick jag ont och slutade.

 På vägen hem cyklade jag och Sanna förbi massa fredagsfulla människor på gatorna. Jag hade målat fläskläpparna röda och de putade ofrivilligt. Några onyktra män tolkade det som ett yearning after kisses,
visslade och gjorde pussljud efter oss.
Vi cyklade vidare, svårfångade som vi är.
 
puuss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0