Hat mot regler och bestämmelser (arg baby säger hej)

Den 2012-06-15 klockan 09:00:00
AAAAAARGGRGHHRHGH!
Fml. Ok.

Hatar min ålder. Fan. Fanfanfan. 17 år och 10 månader men ändå alldeles för tiny. Fan. :( Medan Agnes springer runt och är norra Norges nöjdaste bartender får lillgrisen Sanna servera kaffe och på sin höjd röra ett tomt vinglas. :( Jag får alltså inte hantera alkohol. Inte hälla upp, inte servera och inte dricka. (okej inte för att jag skulle förtära på jobbet, men det predikar de också om.) "Men regler är regler".
Detta gör bara att jag blir en börda. Jag kan ta upp beställningar, men någon annan måste springa till mitt bord med de förbannade dryckerna. :( De måste alltså jobba dubbelt. 

Sen får jag bara jobba till tolv. TOLV! Jobbar man över tolv är det nattklubb och partyparty. Jobbar man över tolv får man dricks och OB. Jobbar man över tolv är man lycklig och rik och älskad och fantastisk och smokin', Timmarna kan lixom flyta iväg om några gubbar sitter och krökar in på småtimmarna, och timmar = moneeey! MEN NEJ. Lilla snuttepluttan måste hem ju till snuttefilten och sova under sin sänghimmel med rosa hjärtan. Hon kan inte vistas i en så hemsk miljö, hon är ju bara ett barn. Ok, fml.

ALLT ÄR MINA FÖRÄLDRARS FEL! Är det så sjukt svårt att trycka ut en unge liiiite tidigare?!?! Shit jag kommer absolut ENDAST föda på de sex första månaderna av året. Blir jag pregnant i februari kniper jag antingen ihop eller så gör jag ett kejsarsnitt hemma på köksbordet. På mig själv fan. Allt för ungen inte ska få leva det hårda livet jag lever.



VET NI HUR MYCKET PENGAR JAG FÖRLORAR PÅ ATT VARA 17?!??! Usch hemska tanke, men det är min verklighet. Usch. 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej raringar! Skönt att höra att Sanna är lycklig över att vi satt henne till världen, och att NÄR hon kom inte har någon betydelse....
Ser att allt är bra, ni är FIIIIIIINA ni!

2012-06-15 @ 19:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0