Snart rullar jag över gränsen

Den 2012-06-12 klockan 00:46:02
Hallå där, Pone här! Det är lite mindre än tjugofyra timmar kvar tills jag sitter i Bodø bussen och det mesta är nedpackat så jag och min krigarkatt sitter och käkar glass med frysta hallon, smarrigt!
Jag är glad. Och lugn. Och ivrig. Och inser att jag låter autistisk. Åh, vill bara komma dit och återigen fascineras av bergen och jobba och prata norska och tjäna sedlar! Har spenderat mesta delen av dagen med att  skriva en noggrann men fett onödig packlista med varenda klämma och hårsnodd som ska med. Fråga varför. Jag har kontrollbehov. Men jag är taggad som en igelkott och har en arbetsgivare som är så söt att hon betalar mina jobbarkläder åt mig och har sagt att jag får jobba fler timmar, utöver det som står på mitt schema,
om jag vill det! Och lägenheten ser ju bara för bra ut!
Jag längtar.
Fasik vad gött detta kommer bli!

Ja, det sitter ett hallon på min nos. Den råkade liksom fastna och den trivs bra där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0