Lång dag utan spisepaus.

Den 2012-06-16 klockan 01:22:34
Agnes lyfte upp mig ur mitt emomode på jobbet idag efter att jag krossat några glas, hällt ut blåmusslorsspad över hela golvet och bränt mig på alla tio fingertopparna på skållheta tallrikar. Ville bara gråta men då kom fjunet från gullelandet klockan sju och var bara gos. Åh, jag är så otroligt glad över att vi jobbar på samma ställe. Puss! (Poni jobbar på en annan resturang i hamnen, och det är hennes första dag idag!)

Fundering på toaletten nyss. "Vad är det som luktar så äckligt?!?"
Amen tusan det är ju jag. 
En blandning av spilld öl, fiskesuppe, cigarettrök, lök (i dubbelbetydelse), fickbröd, rengöringsmedel och räkspad. Mums ju. 
Men äh, jag har fasen jobbat i 10 timmar. Från 14.00 till 24.00. Så äckeldoften är helt ok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0