tisdag ser jag mig omkring mig omkring mig omkring.

Den 2012-06-27 klockan 00:26:51

Här är Pone och jag. Jag ser lite gul ut, men det gör inget.

Tjena kamrater. Jag fick alltså jobba tre (TRE!?!?!?) timmar ikväll. Blev så fruktansvärt upprörd över att bli hemkörd att jag var tvungen att ta en milkshake hos Pone på Egon innan jag cyklade hem. Det var en så himla bra kväll och alla var på bra humör och hade kontroll på sina stationer så vi hade bara fett kul och dansade runt i köket, och så var det franska gäster som alla blev jätteimpade av att jag kunde stå och småprata med. Men alla hade i alla fall så bra kontroll att jag helt enkelt inte behövdes. Nähepp, tack och bock för den du.
Cyklade hem och nådde en låst dörr, satt mig ner och chillade i tjugo minuter innan jag började klättra på huset. Halvvägs upp på skjulet kom Sanna hem och visade mig att nyckeln låg i en sko på bron. JAJA DET ÄR INTE SÅ HIMLA LÄTT ATT KOLLA ÖVERALLT HELA TIDEN.

Nu ska vi äta Bullens och se Jersey Shore. Bra kombo, hellyeah.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Vad gör du och Sanna på era jobb egentligen?:D

2012-06-27 @ 20:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0